petang ni...merupakan hari yang sungguh malang...................
rentetan peristiwa yg buatkan hariku gelap,huhuhuhuhu...
1-
oh,da pkul 3!! klas signal........huhuhuhu...tp ujan lbat ni...cne???
dgn laju dan pantasnya aku dan Ody trus pantas berlari selaju kilat kearah Moto kpunyaan Ody..hehehehe...
dengan basah dan lencunnye meredah hujan yang lebat dan kilat....huhuhuhuhu...semata-mata utk g ke kelas PM Rosni..ESE461..huhuhu
2-
Sesampainye di sana,kmi trus gerak ke toilet,dengan harapan bju n sluar kmi bole d kringkan..hhuhuhuhu....alangkah malangnye hand-dryer tu rosak...huhuhuhuhu....hancur harapan nk kringkn bju...huhuhhuu..terpakse ke kelas ngan bju yg basa...my sluar kaler putih,bile basah,nmpak la sumenye...hehehehe... can't deny that i'm look agak seksi...hahahahahaha.......
3-
Ingin dijadikan cerita,kmi bdua pn gerak la ke destinasi yang dituju...huhuhuhu... blok 4,aras 14..huhuhuhuhu....
sedang kami mnuju ke arah pintu bilik itu,ternampak 1 love letter...
tulisannye cantik...berkomputer...
yg berbunyi
"Kelas ESE461 oleh PM Rosni pd pukul 4-6pm pd Khamis 30Sept 2010 ditangguhkan..
"
Betapa frustnyer terase huhuhuhuhuhuhu.....kecewa,mcm2 perasaan pn ade..huhuhuhuhu.....
lalu kmi dgan hati yg pnuh ngan rasa kcewa,naik Moto n balik Jati...meredah hujan yg lebat...huhuhuhu...
tp,ape kmi kesah,alang2 da basah,biar je la......VrOoooOOooooommm..huhuhuhuhuhu..
4-
VroooOooOOm....moto msuk jati.....
tetibe je jalan licin,bnyk lumut...moto thuyung hayang...huhuhuuhu...
sikit lagi nk tumbang tp smpat dikawal...
hatiku pnuh ngan rasa resah gelisan gementar xtau nk kte ape...huhuhuu...klau la jd jatuh tu,msuk hospital bole la...huhuhuhuuu....
huhuhuhu...jalan x rata..bnyk lumut....huhuhuhuhu...
nyaris2 tbalik...huhuhuhuhuhu....
tp,umo msih pnjang..huhuhuhuhuhu......alhamdulillah....
sekian sahaja coretan untuk hari ini tuk dkongsi bersama...huhuhuhuhu...
Thursday, September 30, 2010
Friday, September 3, 2010
Baju baru ku Udah Sampei....[ Mood-Hepy]
Pagi ni,,,ku terus aku terus g pjabat....
sbb miss bloo berry kte dia da poskn da bju2 aku...
excited giler2 g pjabat.....
akhirnye dapat gak bju...huhuhuhuhu
trus g balik bilik,
\buka parcel n trus j pakai bju tu g klas...hehehehe
......
biase la...excited gler...huhuhuhu
...
Suka Suki Di KL pd hari Merdeka 31 Ogos 2010
Pada hari selasa a.k.a. hari merdeka ke-53 yg lepas,
aku telah keluar jalan2 d KL....
bersama kawanku yg sorg nih...
-identiti dirahsiakn demi kepentingan bersama...
hahahahaha
xdelah...sesaje jer....macam buat esei lak....
aku g ngan bas jer,then naik monorel g Times Square..
ak jumpe ng dia kt Bordersa..[cam xde tempat laen lak] hahaha
sesaje jer...
ak ingat nk g baca komik free,tp dia tgh wt relocation sbb nk wt sale pd 2hb sept..
so,x dapat la aku nk baca komik kegemaran ak secara free...
huhuhuhuhu
then kitorg g jln2 d chow kit...
hurmmm
lpas tu g smyg kt masjid kat jalan hang tuah...
huhuhuhu....
lpas tuu kn.....kmi g petaling street lak....
waaaaaaaaa...hepi gler2 beb...barang cantek2...tp kne pndai tawar menawar r...hahaha..
best...rugi xg...huhuhuhuhuhu
xbwk duit...so,,,
taleyh nk shopping...huuhuhuhuu...
sdih ase....
leh tgk je...huhuhuhuhuu
kami buka pose kt BB plaza...
dia blnje mkn lamb chop...agak sedap tp ak lbih prefer chicken chop @ KFC..hehehe
sbb aku suke mkn ayam...hehehehe....
lpas mkn j ak trus gerak nk blik shah alam...
naik monorel......
then naik bas...then jalan kaki blik bilik...huhuhuhu
lenguh gler2....smpai taleyh jalan...huhuhuhuhu...
smyg2 trus g tdo...huuhuhu
aku telah keluar jalan2 d KL....
bersama kawanku yg sorg nih...
-identiti dirahsiakn demi kepentingan bersama...
hahahahaha
xdelah...sesaje jer....macam buat esei lak....
aku g ngan bas jer,then naik monorel g Times Square..
ak jumpe ng dia kt Bordersa..[cam xde tempat laen lak] hahaha
sesaje jer...
ak ingat nk g baca komik free,tp dia tgh wt relocation sbb nk wt sale pd 2hb sept..
so,x dapat la aku nk baca komik kegemaran ak secara free...
huhuhuhuhu
then kitorg g jln2 d chow kit...
hurmmm
lpas tu g smyg kt masjid kat jalan hang tuah...
huhuhuhu....
| sesaje je tangkap pic kt cni... |
| Masjid punyer tangga..hehehe |
| Termenung di hadapan pintu masjid |
lpas tuu kn.....kmi g petaling street lak....
waaaaaaaaa...hepi gler2 beb...barang cantek2...tp kne pndai tawar menawar r...hahaha..
best...rugi xg...huhuhuhuhuhu
| Pintu masuk ke Petaling street... |
xbwk duit...so,,,
taleyh nk shopping...huuhuhuhuu...
sdih ase....
leh tgk je...huhuhuhuhuu
kami buka pose kt BB plaza...
dia blnje mkn lamb chop...agak sedap tp ak lbih prefer chicken chop @ KFC..hehehe
sbb aku suke mkn ayam...hehehehe....
lpas mkn j ak trus gerak nk blik shah alam...
naik monorel......
then naik bas...then jalan kaki blik bilik...huhuhuhu
lenguh gler2....smpai taleyh jalan...huhuhuhuhu...
smyg2 trus g tdo...huuhuhu
Wednesday, September 1, 2010
Jaket oh Jaket
Jaket oh jaket...
Baru je dpt jaket...hehehe...
da pakai round 1 UiTM da...hehehehehe...
beznyer dapat jaket...
cantik,bergaye,elegan,
mengancam,seksi,encem,anggun....n etc...
hehehehehe....
ensemnyerrrrr....hehehehe
ensemmmmm kn?????
hehehehe....
biase la tu....kami kn memg ensem[geng2 laki] n cantik[Fiqa]..
hehehehe...
kpd yg lom dapat tu,sabaq la noh...hehehehe
kami yg ensem...
aku n syazwan chong..huhuhu
Baru je dpt jaket...hehehe...
da pakai round 1 UiTM da...hehehehehe...
beznyer dapat jaket...
cantik,bergaye,elegan,
mengancam,seksi,encem,anggun....n etc...
hehehehehe....
ensemnyerrrrr....hehehehe
ensemmmmm kn?????
hehehehe....
biase la tu....kami kn memg ensem[geng2 laki] n cantik[Fiqa]..
hehehehe...
kpd yg lom dapat tu,sabaq la noh...hehehehe
kami yg ensem...
aku n syazwan chong..huhuhu
| Akulahh aku.....yg ensemmm...hehehe |
Monday, August 30, 2010
Meng-Edit gambar
Hehehehe....Di saat org len bz ngan stdy,ak bz ngan edit gambar..hehehehe
Biase la....truja ngan photoshop...hehehehehe..
ak budak baru blajar....so,
x berape reti sgt edit2 ni...huhuhuhu
hurmm......pls look at my edited pic-caa..hehehehe
cantek x??
biase la..uduh..budak bru blaja
Saturday, August 28, 2010
After the MAT435 Replacement class on Friday [Nuzul Quran]
Wuwuwuwuwuwu...
ensem rupenye ak ni ek??? [perasan] hahahaha
hehehehe.....
x sgka aku...
btw, class tu best r...bnyk buat revision...
ak sndiri pn ta pnah wt revision...hehehehehe...
urghhhhh!!!!!!!!!!!!!! next week bnyk kje r nk kne wt...huuhhuhuhu...
quiz2-
signal n system-isnin 30hb
mat435-thursday 3hb
pre-test-circuit analysis 1hb
test-
bel402-rabu-1hb at Akademi Pengajian Bahasa
circuit analysis-sabtu-4hb
huhuhuhuhuhuhuhu~......................................
Tolongla aku......~
Thursday, August 19, 2010
Snap Snap Kawanku....hahahaha
Sori la sharul..
hehehe..ak snap pic ko....
Sesaje je.....kn ai first buke pose same2...hehehe...
Kenangan kowt...
hehehe..bkn sllu bleh mkn sesame...stahun skali j....silap...sbulan je..hehehehe
ble ag nk mkn sesame..asyik bz jek..
kn????
Snap kt lam PTAR...sesaje je....
hehehe...x mrh kn????
hehehe..
Rilex r bro....
ko kn suke amk gmbor..hehehehe....
kejenye tdoQ.....lpas smyg zuhur j,tdoQ...xde koje len..hahahaha
tiap2 hri kowt..tawla ampa pose...kami pn pose gak...
hahahaha...
pastu lmbt la g klas...hahahaha
membuta ja koje...hahahaha
klau wat kursus smyang jnazah pn oke gak ni...
rmai model available...hahahaha-
Subscribe to:
Posts (Atom)

