Thursday, April 15, 2010

Diari ku....


11 April 2010
Bangun pagi,gosokk gigi...smayang subuh....
Pg 2,kira2 kul 10.30 pg.....secara tak sengaja ak  “terpukul” kesian kat dye...hehehehehe
Mati.......rase bersalah pulak aku...hehehehehe..tp,yang mati xkan hidup kembali kn???? Hhehehehe
Kesian dia...Aku panic,tgk biawak dlm rumah....so,tangan ku tetibe j pukul dia ngan penyapu....
Biase r,rumah tepi hutan...pnuh ngan pokok getah.......banyak la binatang liar yg berkeliaran.....nasib baik bkn ular...hehehehehehe...
Pernah gak ular masuk lam rumah.....bkn skali dua,bnyak kali...ular sawa,ular kapak......huhuhuhuhuhu...
Citer ular 2,2,3 tahun lpas....... skang ni dh x msuk dh......kcuali ayam2 jiran...hahahahaha...
Hurm......hari2 ak  termenung kt umah....xde keje nk buat.......nnti la ak cari keje.....biar ak rilek2 dlu 2,3 ari nih.....hahahahaha...
Ramai dh member aku yg dh keje.....jeles gak aku.......huhuhhuhu..ak pn nk keje gak......
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Malam yang indah.... fikiranku melilau mengimbau kenangan indah......xtau nape ak asyik tringat sal kenangan mase SPM ai tu...wlaupn dh 2 thun blalu.....masih segar dalam ingatan.....
Hurm..................... terkenang nasib ku...member2 dh x contact...
Tanpa kusedari,air mataku mengalir....... berfikir sejenak.....
Adakah kawan2ku dh mlupakan aku? Klau bgitu,ak pasrah.....terima dgn seadanya....sbb setahu aku, mmg prangai aku neh plik cket....suke sgt merajuk,pendam perasaan....hahahahha...... last2, ak jgk yg sakit ati...waaaaaaaaaaaaaa.....
Aku tdo dngan air mataku berlinangan,yg tiada org akn paham...selamanya...
Kisah hidupku,yg menyakitkan hatiku......ada kawan,tp macam xde langsung,... selalu j ksunyian,sendirian..... Fed up la gni...........Tp,aku terima...hhehehehehehehe....

No comments:

Post a Comment

You might like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...