Sunday, December 25, 2011

Family day~

24 Disember 2011

Telah berlakunya satu peristiwa dimana Family Day Skuad Kembara Kesatria diadakan..hohohoo..aku sebagai ketua projek, amatla nebess, takut, segan..hik3...

Aku dtg ke Padang Seroja, UiTM Shah Alam iaitu tempat kejadian pada pukul 7 pagi..hik3... semangat x aku?? hehehe..ajk, biro n yg lain sume x smpai ag..datangla ajk biro sukaneka.. aku tolong diorang isi air belon..hik3...
xpe la, asal aku bole buat kje..


wlaupun x berjalan lancar sbb hujan..tp seronok..pengalaman tu penting.. terima kasih cikgu, terima kasih kawan2, terima kasih semua yang menjayakan Family Day yang tak seberapa ini..wlaupun agak kecewa dgn segelintir ahli Kembara yang tidak sporting, xnk join aktiviti, tp xpe la... x sempat nk try flying fox ..sbb kne rush balik uma..huk3...










 











No comments:

Post a Comment

You might like this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...